Pogoji poslovanja - Karneval-shop.si

Obiščite nas v naši trgovini!

Vabimo vas v naše poslovne prostore, na Glonarjevo 1, na Kodeljevo, kjer si lahko ogledate ter pomerite vse kostume na zalogi.

Za vse informacije smo vam na voljo preko elektronske pošte na info@karneval-shop.si.

Pogoji poslovanja

1. Naročilo

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu v vaš elektronski poštni predal. Morebitne preklice naročil lahko v roku ene (1) ure sporočite na naš elektronski naslov ali pa nas pokličete.
V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem (Spletna fuzija d.o.o.) nepreklicno sklenjena.
Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. V primeru, da je plačilo naročila na delovni dan izvedeno do 13. ure, pošiljko odpošljemo še istega dne. V primeru, da je naročilo oddano in plačilo izvedeno po 13. uri, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Pošiljka ponavadi prispe naslednji dan, oziroma najkasneje v roku 3-5 delovnih dneh po odpošiljanju.

Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 16. uro.

2. Plačevanje

Plačilne opcije so naslednje:

  • Po povzetju: pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo, kar pomeni, da ob prejetju znesek nakupa poravnate delavcu GLS-a. Ker je pošiljka poslana preko GLS-a, pomeni, da vam jo dostavi njihov kurir, zato ob oddaji naročila pustite svojo telefonsko številko, zato da vas bo lahko obvestil o času dostave paketa. 
  • S kreditno kartico: v tem primeru je znesek nakupa odtrgan z vašega transakcijskega računa
  • S sistemom PayPal: varen sistem za spletno plačevanje s kreditnimi karticami.
  • Po predračunu; Ko kupec opravi naročilo, nas obvesti na info@karneval-shop.si, da želi plačati po predračunu. Nato se mu pošljejo podatki na kateri račun je potrebno denar nakazati. Takoj ko je plačilo vidno, izdelke pošljemo priporočeno na željeni naslov.

3. Dostava

Pošiljanje preko GLS-a: stroški pošiljanja znašajo 3,80 EUR. Ob naročilu nad 70 EUR je dostava brezplačna. Ob dela prostih dneh ter vikendih dostavna služba ne dostavlja. Ob oddaji naročila navedite svojo telefonsko številko, da vas bo kurir omenjene dostavne službe obvestil o času dostave paketa.

Osebni prevzem je mogoč po predhodnem dogovoru, ko je izdelek na zalogi v poslovnih prostorih v Ljubljani. Prevzem je mogoč od četrtka od 9. do 16. ure, ob petkih pa od 9. - 15 ure. Predhodno pokličite na 059 070 884 in se dogovorite za prevzem naročila v naših poslovnih prostorih v Ljubljani.

4. Cene

Upravljalec trgovine je davčni zavezanec, tako da cene vsebujejo DDV.
Cene veljajo na dan nakupa in velja do preklica. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

5. Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Spletna fuzija d.o.o. se zavezuje da bodo vsi osebni podatki varovani v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Za nedoločen čas se hrani naslednje podatke uporabnikov, ki so opravili nakup v spletni trgovini: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča in arhiv komunikacije.

Za nedoločen čas se hrani tudi podatke uporabnikov, ki so v spletni trgovini sodelovali v trženjski aktivnosti: ime in priimek, elektronski naslov. Ob vsaki trženjski aktivnosti so uporabniki spletne strani obveščeni o pogojih poslovanja in izrecno označijo, da se z njimi strinjajo.

Podjetje Spletna fuzija d.o.o. lahko z uporabnikom stopi v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1.

Trženjske aktivnosti preko elektronskih in sms sporočil bodo jasno označene, pošiljatelj vselej jasno razviden, akcije in promocije ter pogoji njihove uporabe nedvoumno navedeni. Odjava od prjemanja oglasnih sporočil je navedena v samih oglasnih sporočili, odjava je kadarkoli mogoča tudi preko elektronskega naslova info@spletnafuzija.si.

6. Vračilo in zamenjava blaga

Že kupljeno blago se lahko pošlje nazaj in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.

Kupcu pripada pravica odstopa do pogodbe, kar pomeni da lahko vrne neuporabljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@karneval-shop.si. Kupec je blago dolžan vrniti najkasneje v 14 dneh od pisnega obvestila ponudnika o odstopu od pogodbe.

Obrazec o odstopu od pogodbe je na voljo tukaj.

Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Artikli morajo biti nerabljeni, neodprti, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom.

Ponudnik ne sprejema odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik zadrži vračilo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. 

Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, v kolikor je to zmanjšanje vrednosti posledica njegovega ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

7. Stvarna napaka

Stvarna napaka se na izdelku pojavi kadar ta nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno ali posebno rabo,, za katero jo kupec kupuje ali nima lastnosti, ki so bile navedene pri opisu ali v primeru, da je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z njegovim vzorcem.

Za preverjanje, ali je na artiklu stvarna napaka se lahko uporabi primerjavo z drugim brezhibnim artiklom enake vrste ali izjavami proizvajalca ali navedbami na samem artiklu.

Kupec o stvarni napaki obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku, in omogočiti pregled artikla z napako.

Obrazec o prijavi stvarne napake se nahaja tukaj

8. Reklamacije in garancija

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 059 070 884, preko emaila info@karneval-shop.si, pošiljke pa vrnite na naslov upravljalce trgovine, ki je naveden na dnu strani.
Pri sklicevanju na 30 dnevno garancijo za vračilo denarja je potrebno pred pretečenimi 30 dnevi o tem obvestiti prodajalca. Kupljen izdelek je potrebno nato poslati prodajalcu, ta pa vam bo povrnil 100% kupnine. Denar vam bomo vrnili po prejemu vašega izdelka in sicer najkasneje v roku 7 dni od prejema.

9. Spori in pritožbe

Podjetje Spletna fuzija d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je vsem potrošnikom na voljo tukaj.

10. Upravljalec trgovine

Spletna fuzija d.o.o.
Glonarjeva ulica 1
1000 Ljubljana
Tel: 059 070 884
e-mail: info@karneval-shop.si

Osnovni podatki:
Davčna št.: SI514200724
Podjetje je davčni zavezanec
št. poslovnega računa: SI56 1010 0004 9631 694 (Banka Koper)
Priglasitev 31.3.2011 na okrožnem sodišču Ljubljana, št. vpisa 2011/12865
matična št. 3941523000


x
pname

Izdelek je bil uspešno dodan v košarico

« Nadaljuj z nakupom Zaključek nakupa »
x
Error

we have a problem.

« Nadaljuj z nakupom